Once will not hurt, I apologize for my long silence bloggesque, but as always the time I am sorely lacking. So let in the heart of the matter, what am I doing now?
You'll be pleased (or not) to learn that I work full time at Feerik as an author, screenwriter, game design (a bit of everything at once) and so my days are busy. Gone are the times of restoration displaced orbits, hello, scheduled on weekends! in short I am delighted.
side projects (I can not really talked too much about what I do in Feerik, but I'll let you know) here is what I am:
- A RPG in gestation with Icarus patrice Larcent to manettes. Vous serez surpris du thème particulier du jeu .
- Un jdr chez les XII singes , mais je peux pas en dire plus.
- Toujours un jeu de carte à collectionner en ligne (dont je parle dans d'autres articles) qui avance bien et qui aura d'ici quelques temps des articles pour lui tout seul sur ce blog.
- toujours aussi SHAN, TOTEMS jdr et jeu de carte, la Geste des Réveurs de Vents et d'autres pour le moment en sommeil faute de temps.
Je vous tient au courant sur les deux jdr sur lequel je bosse lorsque j'aurais reçu des autorités compétentes le feu vert to talk.
I salute you.